Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 2, 2006
Image Size
81.6 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
14,036
Favourites
288 (who?)
Comments
107
Downloads
143
×
I'd have to say this one's my favorite, which is fitting since, Bubbles is my favorite :o But, I think the pink cowboy boots put her over the edge! Plus, I get a real kick out of the part where she stomps and hoots :rofl:

Song by Shania Twain: "Man! I Feel Like A Woman"
Add a Comment:
 
:iconkittycat6562:
kittycat6562 Featured By Owner Nov 27, 2010
go bubbles my fav puff girl :0 :) .. __ love her she is so cute she sweet too
Reply
:iconlovelykirbygirly:
LovelyKirbyGirly Featured By Owner Aug 30, 2010  Hobbyist Traditional Artist
OMG!
I love it!!!
Good job!! :clap:

--
Disney Fan=Lovely
Nintendo Fan=Kirby
Cartoon Network fan=Girly
:meow::meow:
Reply
:icontenderheartedthorn:
tenderheartedthorn Featured By Owner Jul 29, 2010
she hoots! lol
Reply
:icontheblossom1:
TheBlossom1 Featured By Owner Jun 15, 2010
You should do a Blossom one, too.
Reply
:iconthe-golden-knight:
The-Golden-Knight Featured By Owner May 10, 2010
You have Bubbles and Buttercup...Where's Blossom?!
Reply
:iconl337one:
L337one Featured By Owner Apr 10, 2010
now THAT is adorable XD
Reply
:iconduncanismylover90:
duncanismylover90 Featured By Owner Jan 29, 2010   Writer
Omg! i was bubbles in a play omg if i sung this lol!
Reply
:iconjamestheredengine91:
JamestheRedEngine91 Featured By Owner Jul 14, 2009
(chuckles) That's cute.
Reply
:iconspitfire18:
Spitfire18 Featured By Owner Jul 12, 2009  Hobbyist General Artist
lmao
bubbles hooting was hilarious!!!XD
Reply
:iconjadedhyrt:
Jadedhyrt Featured By Owner Jun 25, 2009  Hobbyist General Artist
Awh. I love this. It's cute. :3
Reply
:iconwolfy-rosa:
Wolfy-Rosa Featured By Owner Jun 24, 2009  Student Digital Artist
so funny i like it :D
Reply
:iconasunasan11:
asunasan11 Featured By Owner Mar 9, 2009  Student Photographer
Are you going to do a Blossom one?? i love it
Reply
:iconsingingrobotstalker:
SingingRobotStalker Featured By Owner Feb 22, 2009
THAT IS AWESOME. :heart: xD
Reply
:iconp2tedited:
p2tedited Featured By Owner Jan 18, 2009  Professional Digital Artist
gee i love bubbles! and i love your work also!
Reply
:iconcallistohime:
CallistoHime Featured By Owner Jan 26, 2009  Hobbyist Digital Artist
Thanks!
Reply
:iconp2tedited:
p2tedited Featured By Owner Jan 26, 2009  Professional Digital Artist
you're great!
Reply
:iconkindfullove12:
kindfullove12 Featured By Owner Jan 10, 2009  Student General Artist
O.O
Reply
:iconbano--kagi:
bano--kagi Featured By Owner Jan 9, 2009
you've ruined bubbles...
Reply
:icontechgirl10:
Techgirl10 Featured By Owner Nov 24, 2008  Hobbyist Digital Artist
OMG, this was AMAZING! Do you have a Blossom one?

`Techgirl10
Reply
:iconcallistohime:
CallistoHime Featured By Owner Nov 24, 2008  Hobbyist Digital Artist
I did but DA took it down <=(

Thanks!
Reply
:icontechgirl10:
Techgirl10 Featured By Owner Nov 24, 2008  Hobbyist Digital Artist
Really? What the...why did they take it down?

Your welcome!

`Techgirl10
Reply
:iconcallistohime:
CallistoHime Featured By Owner Nov 24, 2008  Hobbyist Digital Artist
I dunno D=
Reply
:iconthe-golden-knight:
The-Golden-Knight Featured By Owner May 10, 2010
Well, put it back! I'd almost KILL to see it!
Reply
:icontechgirl10:
Techgirl10 Featured By Owner Nov 24, 2008  Hobbyist Digital Artist
Hm, that's weird.

`Techgirl10
Reply
:iconcherryblossom77saku:
CherryBlossom77saku Featured By Owner Oct 12, 2008
wow
Reply
:iconzeke-staright:
Zeke-Staright Featured By Owner May 29, 2008  Hobbyist Digital Artist
ROFLMFAO, Kute
Reply
:iconmileymontana12:
Mileymontana12 Featured By Owner May 25, 2008
:sing: :music: Hoot! HOOT! :music: :sing:
Reply
:iconjigglysinger:
jigglysinger Featured By Owner May 1, 2008
:sing::music:Man, I feel like a woman:music::sing:

Great job! =D
Reply
:iconprofessorutonium:
ProfessorUtonium Featured By Owner Apr 29, 2008
OMG! I LOVED that! *faves*
Reply
:iconexeters-kiss:
exeters-kiss Featured By Owner Apr 2, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Cute! Very bubbly!(pun intended) I can see her doing this song!
Reply
:iconkingmukatan:
kingmukatan Featured By Owner Mar 25, 2008
that wink at the begining is SO CUTE!!! I love this:deviation:
Reply
:iconrobotech1984:
robotech1984 Featured By Owner Mar 15, 2008  Student Filmographer
:lol: :lmao:
Reply
:iconhalfhuman007:
halfhuman007 Featured By Owner Jan 23, 2008
LMFAO!!! That was SOO amusing to watch! Love it! Faves!
Reply
:iconsatkela:
satkela Featured By Owner Jan 21, 2008  Hobbyist Traditional Artist
toooooooooooo cute!!!!!!
Reply
:iconjohnlover34567:
johnlover34567 Featured By Owner Jan 19, 2008
I love this I cant believe didnt find this sooner its so funny how did you make it??????????
Reply
:iconcallistohime:
CallistoHime Featured By Owner Jan 19, 2008  Hobbyist Digital Artist
Thanks much! I made it with the "Flash" animation program.
Reply
:iconjohnlover34567:
johnlover34567 Featured By Owner Jan 19, 2008
ok and your welcome ^^
Reply
:iconryanrossandnarutolov:
ya no wut i thnik is hilarious, the girl hoo played bubles..aka Tara Strong....played raven in teen titans =^^=! funnay.
Reply
:icondivinespiritual:
DivineSpiritual Featured By Owner Jan 2, 2008  Hobbyist Digital Artist
my brother and I were laughing at this! I usually hate Bubbles, but using her with Shaina Twain's song was priceless! *faves*
Reply
:iconnachos4ever:
Nachos4ever Featured By Owner Dec 29, 2007
You just made my day
Reply
:iconbubbles-kiba:
Bubbles-Kiba Featured By Owner Dec 22, 2007
Lol that was Cute
Reply
:iconsteelfanglovesme:
Steelfanglovesme Featured By Owner Dec 17, 2007
funneh
Reply
:iconeeveeworld911:
eeveeworld911 Featured By Owner Nov 30, 2007
i luv shania twain
Reply
:iconbubli:
bubli Featured By Owner Oct 27, 2007
omg :lmao: i love it :D : D :lmao:
Reply
:iconbluesnowgiesha:
BlueSnowGiesha Featured By Owner Oct 25, 2007
this is so cute! bubbles is my favorite too.
do you know who plays her voice?
Reply
:icondeidaralover123:
deidaralover123 Featured By Owner Oct 24, 2007
sooo cute
Reply
:icontakalakabambam:
Takalakabambam Featured By Owner Oct 18, 2007
that is toooooooooooo adorable!!! i love it i love it!!!!!!!!!!!!!! :heart:
Reply
:iconmantherplz:
mantherplz Featured By Owner Oct 15, 2007
good!
Reply
:icontheblueeyedblonde:
TheBlueEyedBlonde Featured By Owner Sep 28, 2007  Student Digital Artist
I love this is going to be my fav out out of my favs
i love contry and im related to shina she will love this ill show it to her. it so cute[link]
Reply
Add a Comment: