Shop Mobile More Submit  Join Login
I spiffed up a few things since I learned new stuff in my advanced flash class ^^
1. A preloader (a pretty manly one, too!)
2. A start button
3. THE DANG GOLDEEN COMES OUT OF THE POKEBALL! I was going to do that in the original one, but I ran out of time and wasn't able to get it in before I had to turn it into my teacher. But, here it is now... :giggle:

This was my final project for my beginning Flash class last semester, now re-released as a director's cut... or something :o

My wonderful lil' brothers did the voice acting for me. I think they did an awesome job! I couldn't have done this without them :happycry:

Meet the voice of Roy here- He'd love to hear directly from people who enjoyed the cartoon ^^
Add a Comment:
 
:iconkeeperofthekeys92:
KeeperoftheKeys92 Featured By Owner Mar 1, 2015
Soooo funny! I miss Roy in SSB. Him Link and Marth were like the comedians of Melee. XD
Reply
:iconerikatheraindeer:
erikatheraindeer Featured By Owner Jul 15, 2015
How is that?
Reply
:iconsoniclive:
Soniclive Featured By Owner Sep 3, 2014
Hahahaha! SO FUNNY! I like it!!!!!!!!!!!! :D DUFGKLDHGDFGDFVKJDF
Reply
:iconeponathephantommare:
EponaThePhantomMare Featured By Owner Sep 21, 2013
LOL that was funny, a fight over a pokeball and that all lost
Reply
:iconcybeast24:
Cybeast24 Featured By Owner Jul 26, 2013  Hobbyist General Artist
You should always fear the star rod. I was playing melee (I think) With my friend once, and had the star rod. I was just pulling myself up and saving myself from dying, when he suddenly chucked it at my head and it knocked me off screen. Everyone watching laughed pretty hard. Since then, I have been unable to live the day down that i was "Star roded".
Reply
:iconequestriantilltheend:
EquestrianTillTheEnd Featured By Owner Jun 2, 2013  Hobbyist Digital Artist
This is great XD
Reply
:iconeternalobserver:
eternalobserver Featured By Owner Mar 16, 2013
(laughs) That is so awesome (continues laughing) F-F-Fa-av-v-eeee (tries to say "Fave", but can't stop laughing)! CONGRATS (gives thumbs-up, but has head bowed down due to inability to stop laughing completely (no disrespect meant) )!!!!! :D :D :D :D :D
Reply
:iconask-lunas-characters:
Ask-Lunas-Characters Featured By Owner Mar 15, 2013  Hobbyist General Artist
This is awesome and hilarious! I miss Roy so much, he's so much better than Ike.
Reply
:iconsuperjaegar-aviator:
superjaegar-aviator Featured By Owner Mar 14, 2013  Student General Artist
That was amazing:icon0u0plz:
Reply
:icondeviatedone:
deviatedone Featured By Owner Feb 3, 2013  Student General Artist
Very good! Didn't lol, but I did enjoy it!
Reply
:iconattack-on-maou:
Attack-On-Maou Featured By Owner Jan 24, 2013  Hobbyist General Artist
:XD:
Reply
:icontorage:
TORAGE Featured By Owner Jan 21, 2013
LOLOLOLOL
Reply
:iconpinkybunnychu:
PinkyBunnyChu Featured By Owner Jan 21, 2013  Student Traditional Artist
I LAUGHED SO HARD!!!!!!
Marth's smile when he had the mushroom was priceless!
Reply
:iconiamnotthatgirl:
iamnotthatgirl Featured By Owner Jan 5, 2013
OMG super funny
Reply
:iconxemnas-reshiram-fan:
xemnas-reshiram-fan Featured By Owner Dec 30, 2012  Hobbyist General Artist
LOL :lol:
Reply
:iconchibitop345:
Chibitop345 Featured By Owner Dec 16, 2012  Hobbyist General Artist
just a goldeen all along
Reply
:iconanimequeen19:
AnimeQueen19 Featured By Owner Nov 14, 2012
Funny as fuck kudos dude!
Reply
:iconfionnaandcake123:
fionnaandcake123 Featured By Owner Oct 13, 2012
lol
Reply
:iconthegreatblaid:
Thegreatblaid Featured By Owner Aug 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL
Reply
:iconriksreverse:
riksreverse Featured By Owner Aug 12, 2012  Student Digital Artist
lol...
Reply
:iconfillenor:
Fillenor Featured By Owner Aug 7, 2012
:rofl: :rofl: :rofl:
good memory !!
Reply
:icontany54:
tany54 Featured By Owner Aug 6, 2012
cool
Reply
:iconneko-meep:
Neko-Meep Featured By Owner Jul 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Once again, I couldn't stop laughing.
Reply
:iconxxxwargirlxxx:
xxxWARGIRLxxx Featured By Owner Jul 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Wow....It turned out to be the lamest ass Pokemon you can get in Smash Bro's.....XD LMAO!
Reply
:iconrune33:
Rune33 Featured By Owner Jun 21, 2012
God I love this.
Reply
:iconlokicoraandkai:
LokiCoraAndKai Featured By Owner Apr 25, 2012
WOW! That is AWESOME!!! [link]
Care to do another flash? [link]
Reply
:iconjolteonlover134:
jolteonlover134 Featured By Owner Apr 16, 2012
lol that was funny fighting over a golden
Reply
:iconeverdin1:
Everdin1 Featured By Owner Apr 4, 2012
LOL
Reply
:iconmacietate:
macietate Featured By Owner Apr 1, 2012
omg i know i played that game.
Reply
:icongenogirl12345:
genogirl12345 Featured By Owner Mar 23, 2012  Hobbyist Artist
all that for a Goldeen!!!!!!!!!! CUTE AMINATION LOVE THE VOICES ALSO!!!!!!!
Reply
:iconpangelz:
Pangelz Featured By Owner Mar 23, 2012
i knew somethhing like that would happen ;)
Reply
:iconheroineofhyrule13:
HeroineOfHyrule13 Featured By Owner Mar 11, 2012
:rofl: This is so hilarious! Poor guys. After all that time and effort, all for nothing but a goldeen.
Reply
:iconmatrixodyssey:
matrixOdyssey Featured By Owner Mar 5, 2012
That's beautiful. XD
Reply
:iconoliverart4:
oliverart4 Featured By Owner Feb 13, 2012
wow! :o
Reply
:iconkawaiikoneko97:
KawaiiKoneko97 Featured By Owner Feb 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
This is so awesome!! I love this, it made me laugh so much!! Amazing! :lmao:
Reply
:iconsupershadic759:
supershadic759 Featured By Owner Feb 4, 2012
i was wrong.... it was goldeen not majikarp
Reply
:iconvidamaza:
VIDAMAZA Featured By Owner Jan 30, 2012
Lol, Epic
Reply
:iconamitoxi:
amitoxi Featured By Owner Jan 21, 2012  Hobbyist General Artist
I just kneww it had to be the goldeen!! XD
Reply
:iconhinatafox790:
HinataFox790 Featured By Owner Jan 19, 2012  Hobbyist General Artist
WAHAHAHAAAAAAAA!!!!! THAT IS EPIC AND HILARIOUS!!!! :D
Reply
:iconshadowandelli:
ShadowAndElli Featured By Owner Dec 15, 2011
What game is Cody and Roy from again?
Reply
:icondangomelans:
dangomelans Featured By Owner Dec 19, 2011  Hobbyist Digital Artist
fire emblem
Reply
:iconshadowandelli:
ShadowAndElli Featured By Owner Dec 19, 2011
I just called Roy Cody, didn't I? *facepalm*
Reply
:icondangomelans:
dangomelans Featured By Owner Jan 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
nope, you said roy and cody but i think you meant roy and marth~
Reply
:iconshadowandelli:
ShadowAndElli Featured By Owner Jan 17, 2012
Sorry, I don't pay attention to the character's names much.
Reply
:iconnarma-san:
Narma-san Featured By Owner Nov 28, 2011  Student General Artist
CALLED IT! I knew it was a Goldeen... I just knew it!
Reply
:iconobsidianempress:
ObsidianEmpress Featured By Owner Nov 7, 2011  Hobbyist General Artist
:rofl: LOL!! I just love it. I'm still laughing even though the vid is over!! :laughing:
Reply
:iconcrazy-gal1314:
crazy-gal1314 Featured By Owner Oct 27, 2011  Student General Artist
Dude thats hillarious
Reply
:iconanjsworld:
Anjsworld Featured By Owner Oct 26, 2011  Student
well funny!!! gamecube version is amazing!!! :3 soo's the wii version as well
Reply
:iconthemangagirll:
TheMangaGirll Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist General Artist
xDDDD AHAHHAHAH
Reply
:iconspencerbeavcoon:
spencerbeavcoon Featured By Owner Oct 16, 2011  Hobbyist General Artist
callisto, I JUST LAUGHED SO FREAKIN' HARD! :rofl:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 706 KB




Details

Submitted on
December 7, 2006
Image Size
706 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
165,092
Favourites
6,704 (who?)
Comments
1,952
Downloads
3,692
×